Sunday 11 November 2012

Intro of BuDak CeLaRu (:


Assalamualaikum, erm harini 11.11.12, *alamak terlepas tarikh cantik kelmarin huhu* merupakan hari first aku tiba2 terpanggil nk buat blog, erm mungkin gara2 saudara Karim yang mintak aku buat blog, ala-ala nk ceritakan kisah aku kat sini gitu kan, haha klaa klaa aku try buat.. tapi tak jamin laa menjadi ke tak.. okay2 berbalik kepada soalan yang korang tertanya2 kenapa letak gambar #Rock Steady kat atas tu kan *tetiba* erm takde pape pun nak cakap laa yang aku ni jenis yang rock steady jee kot.. sebab tu penulisan aku ni mcm pelik semacam jee kn.. hahah ! 

Time for intro myself, nama diberi Ahmad Zulfadli Bin Mazlan, tinggal di Kuala Ibai, dan sekarang sambung belajar Medical di negara soviet, Volgograd, Russia. Alhamdulillah dah sebulan aku disini, sekarang tengah musim Autumn, otw nak masuk Winter dah *weee*. Klah sampai disini dululah aku karang, nanti dilain masa aku karang lagi. Wassalam.

No comments:

Post a Comment